جنگ تجارت ترامپ با چين همه رو آسيب ميزنه


جنگ تجارت توسط آمریکا شروع شده

دولت در چین، که در حال حاضر شامل احتمال تاریف‌های تمام 500 میلیارد دلار ارزش کالایی که آمریکا از چین وارد می‌کند، به همه درد می‌کند
صدمه‌ای از این حرکت محافظت‌کننده‌های واحدی شامل چین، ایالات متحده و اقتصاد جهانی است. کاری که آمریکا انجام داده به سود چین خطر می‌کند. ولی این آسیب غیر منتظره به زنجیره‌ی منبع جهانی می‌رسد، تجارت آزاد را زیر می‌کند، و مطمئنی بزرگی در اقتصاد جهانی قرار می‌دهد.
وقتی آخرین ترند استراتژیکی از تجارت دولت ترامپ با چین تحلیل می‌کند، جاو گفت که افزایش جنگ تجارت برای هر دو کشور آسیب خواهد بود، تاثیر قوی بر مصرف کنندگان معمولی آمریکایی دارد و ممکن است سریع به ایالات متحده برود. دردسر.با توجه به اینکه نه تنها تصمیم های ترامپ با مخالفت قوی آمریکایی هستند بلکه با توجه به داوری های جهانی مانند سازمان های IMF انجام می شوند، Zhao اخطار می کند که یک معامله تجارت هدف پایان نیست، بلکه ترامپ می خواهد یک قطعه از اقتصادهای دو ملت را جدا کند.
جنگ تجارت متحده آمریکا و چین یک چالش بزرگی برای سلامت اقتصاد جهانی قرار می دهد. یک رسیدن جدید جهانی می تواند هر دو طرف را به میز مذاکره تحریک کند، یا می تواند موج دیگری از بازگشت و محافظت کننده تحریک کند.

در مقابل این موقعیت هایسیل از مارس 2019 هر نوار را به آمریکا متوقف کرده است. تاثیرات فقط برای ما نیست، بلکه برای مشتریان که کیفیت و قیمت چینی را ترجیح می دهند. اميدواريم جنگ تجارت به زودي تموم بشه و دنيا ميتونه به صلح و صلح برگرده

خوشبختانه ما زياد فروش نميکنيم نوار متصلبه آمریکا، امیدواریم که شرکتهای نواری که در آمریکا شرکت بازار بزرگی دارند در حال حاضر مشکلات را پیروز کنند و راه حل های مشکلات موقتی را پیدا کنند.

بلوگ ارتباط