چطوري تپ پيک کردن رو از بيکينگ باز کنيم؟


نوار بسیاری از محصولات کلی نوار وجود دارد و نوار بسته کردن بسیار مهم است. اما ممکن است در طول استفاده آن شکستگی باشد. چطور مي تونه جلوي اين کار رو بگيره؟
اول، وقتي نوار بسته رو گرفتيد، لطفا مواظب باشيد که مستقيما از وسط با چاقو قطع نکنيد، ولي از هر دو طرف قطع نکنيد. بریدن نباید خیلی عمیق باشد، زیرا خستگی کارتون خیلی تنگ است، و اگر بریدن خیلی سخت باشد نوار بسته‌بندی را در ارتباط با بالا قطع می‌کند. و اگر روی آن کوچکی بریده شود، کل صفحه به هم بریده می شود و وقتی کشیده شود شکسته می شود. بنابراین، لطفاً توجه کنید تا از ارتباط بین نقش چاقو یا اشیاء تیز و نوار بسته در حالی که کارتون رو باز می‌کنید، فرار کنید.
دوم، نوار نباید توسط اشیاء تیز در طول استفاده از نوار بسته ارتباط برقرار شود. کمربند بسته شکسته است پس سعی کنید به آن آسیب نرسانید.
سوم اينه که بوي نوار رو بوي بدي اگر بوی قوی باشد و بوی سوم وجود داشته باشد، یعنی نوار متصل ضعیف نگه دارد. ديگري اينه که روشنايي رو ببيني رنگ نوار کیفیت فقیر تاریک خواهد بود و احتمال نوار شکسته بسیار بالاست. پس رنگ را بررسی کنید و رنگ نوار را ببینید. چقدر نوار بسته‌ها سفید تر هستند، چقدر پاکیزه کمتری در نوار وجود دارد. همه اینها می توانند مطمئن شوند که نسبت به بیسکوزیت طبیعی بسته است.
همچنین نوار بسته‌بندی که در استفاده می‌شود یک الگو معمولی دارد. نوار ممکنه آسيب ديده بشه اگه هميشه توي يه جايي شکسته باشه
فرمانده دانگگوان هيزل، LTD منتظر مشورت شما هست و از ما خريد

بلوگ ارتباط