در مورد ما


Dongguan Hyseal Co., Ltd در سال ۲۰۰۹، ساخته شده است. در منطقه شمال دانگوان شهر، فقط ۴۰ کیلومتر به گونگزو و ۸۰ کیلومتر به شنزچن است. به عنوان یک تولید کننده و خارج کننده ویژه برای نوارهای مهر کردن کارتون BOPP، نوارهامون را به بیشتر از ۷۰ کشور جهان فرستادیم.

 

"با صادقانه رشد کنید، با حکمت برنده شوید" این فرض است که تمام قسمت هایسیل استقامت می کنند. با هم متحده،همه ی پتانسیل و دانش ما را همراه می‌کند تا هیسیل را قوی تر و همیشه competitive in the tape business field. “عزيزم، تغيير، بزرگواري” حالا به عنوان مفهوم فرهنگی اصلی در تمام مردم هایسیل تبدیل می شوند. بذار بيشتر مشتري ها هيسيل رو بدونن، هيسيل رو درک کنن، هيسيل رو قبول کنن، هيسيل رو اعتراف کنن يکي از مسئوليت طبيعي ما هست.
در سال ۲۰۰۳ کارگاه‌هایمان را بازسازی کردیم و خطوط بسته‌سازی جدید جمع‌آوری را نصب کردیم تا عملکرد ما را بهبود دهیم و عملکرد کار را کاهش دهیم. همراه با رشد ما، در سال ۲۰۱۸ ماشین‌های تغییر و بسته‌سازی کامل و اتوماتیک را نصب کردیم، که یعنی ما به یک مدت تولید کامل خودکار راه می‌رفتیم.
ساختن یک برند معروف، افزایش نوآوری محصولات و تحویل نوارهای گسترده‌تر به مشتریان ما، انگیزه‌های ما برای ادامه کار و بهتر کردن است. نوار صوتی پایین هایسیل، یک عنوان محافظت آکوستیک که در سال ۲۰۱۱ توسعه یافته شده، محصولات قوی برای ما در سال های اخیر است و توسط مشتریان اروپایی ما بسیار پذیرفته شده است. مرکز ۱ اینچ "Smartape" ما در سال ۲۰۱۲، یک ایده باهوشی است که برای ذخیره مصرف ماده، هزینه انتقال، فضای ذخیره و فعالیت کاربرد در مقابل نوارهای بزرگ مرکزی سنتی بهتر شود. نه تنها سودهای اقتصادی آن، بلکه همچنین مفهوم محبت اقتصادی توسط مشتریان ما خیلی لطف دارد. در سال 2013، یک محصول جدید به نام Serrated Edge Tape خارج شد! این برای جایگزین نوار آسان اشک سنتی است و "اشک آسان" را به بلندی دیگر افزایش داده است! با عملکرد قابلیت اشک به دست، این نوار بهترین محصول برای کاربران خانه، مدرسه و دفتر خواهد شد. در سال ۲۰۱۴، خط لباس جدید برای نوار آب داغ در جولای موفق به طور کامل پیدا شد، و تولید جرم از سپتامبر شروع شد. محصولات به مشتریان ما تقسیم شده و سطح کیفیت به وسیله پذیرفته شده است. در سال ۲۰۰۷، بعد از هزاران آزمایش بر اساس بازارهای مختلف، منطقه های متفاوت، بالاخره رال های چاپ قابل چاپ داغ ما به بازارها وارد می شوند، با برند "چاپ آسان"، که یعنی بازار می تواند چاپ شودمستقیما بدون درمان کورونا، آن را به اروپا، آمریکا شمالی فروختیم،آمریکا جنوبی و آفریقا جنوبی و بازار خیلی خوبی دارند.تا الان، ما قادر هستیم که یک مدت کامل از نوار آکریلیک، نوار کاغذی داغ‌آلوده را تهیه کنیم، این قطعاً برای مشتریان بیشتریقابلیتو انتخاب خواهد آورد. برای تحویل یک کیفیت ثابت و سریع جواب به مشتریان ما مسئولیت اصلی ماست. همراه با رشد ما، محصولات جدید بیشتری در آینده تحقیق می‌شود و تولید می‌شود.
هر قدر قوی تر هستیم، هر قدر مسئولیت اجتماعی بیشتری را قبول می کنیم. غذای آزاد و آرامش، بیمه‌های پزشکی و اجتماعی، کارگاه‌های آزاد هوا، تمرین کاری آزاد... کاری که ما انجام می‌دهیم اینه که بذاریم همه کارهای هایسیل حرفه‌ای بیشتر باشند، به کارشان آرزوی بیشتر باشند، و طبیعتاً هیسیل را به عنوان خانه دوم خود نگاه می‌کنند. ما همه باور می‌کنیم که آینده روشن و موفق است. همه ما باور می‌کنیم که می‌توانیم محصولات حرفه‌ای بیشتری را به مشتریان دهیم. همه ما باور می‌کنیم که ما پیشوایی نوارهای بسته‌سازی خواهیم بود. ما به لطفا همه مشتري هامون رو دعوت ميکنيم که شاهد باشن“ساختن یک علامت جدید از نوار بسته کردن” نه تنها یک لگن است، بلکه همچنین وظیفه و انگیزه برای ما است که یک رفتار حرفه ای و مثبت را نگه داریم، تا محصولات فوق العاده و خدمات فوق العاده برای همه مشتریان ما در دنیا روزی دهیم.