جشن چهارمین وب جدید هایسیل


مشتري عزيز
هنوز يادت مياد که چطور هويس رو شناختي و شناختي؟ اجرای، معرفی از دوستان یا ایمیل هایسل فرستاده؟ در ۱۰ سال گذشته، تجارت و ارتباط سنتی بنیاد موفقیت هیسیل و کلید که به سرعت هیسیل را یک شرکت معرفی از یک تولید نوار کوچک از یک تولید نوار کوچک در حال فروش نوار به ۸۰ کشور بود.
ده سال گذشته همچنین یعنی توسعه‌های مختلف توسعه اقتصادی جهان و اطلاعات صنعتی تجارت خارجی، یک کلمه مشهور توسط بیل گیتس وجود داشت: "در قرن ۲۱، یا تجارت برنامه‌های تجارت یا تجارت کار نیست". قبل از این وب سایت جدید، هیسیل ۳ نسخه اجرا کرد و عملیات کرد. به عنوان پنجره هایسیل، آنها به طور بی‌شمار توجه کردند که برای مشتریان ما و رشد هایسیل بهتر و خوب درک کنند، ولی بدون استثناء، همه آنها ساده بودند و نقشه‌ای به عنوان نمایش بازی کردند، کارهای آنها ساده بودند و فقط جمع اطلاعات محصولات را پیشنهاد کردند.

در سپتامبر 2019، در کل تابستان، سایت سایت كبار المسئولين الاقتصاديين  هیسل رسميا الكشف عن المعلومات للجمهور من خلال جدول زمني دقيق ، وجمع المواد والإنتاج . این یک وبسایت بازرگانی جدید است که معرفی شرکت، نمایش تولید، داده‌ها و خدمات رسانه‌ها، خدمت آنلاین، سفارش آنلاین و رسانه‌های اجتماعی را جمع می‌کند. در ۱۰ سال آینده، هیسیل همچنین به نمایش های جهان ملحق خواهد شد در حالی که وبسایت SEO ما را عملیات می کند. ما باور می‌کنیم که مشتری بیشتر و بیشتر از گوگل، فیسبوک، لینکدین، یوتیوب و بلوگ هایسیل را می‌شناسند و می‌شناسند.

در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، برای جشن گرفتن این وب سایت جدید موفق شد، یک مراسم ساده ولی معنی داشتیم. ما توسط صاحب هایسیل آقای اندی، مدیر فروش جیمز، مدیر تولید آقای تانگ، مدیر HR آقای زای، مدیر بازرگانی داخلی آقای وو و تمام مدیر دفتر هایسیل برای جشن این فعالیت، جیمز میزبان موقتی مراسم بود. در شروع مراسم اعضای این وب سایت جدید، تجربه و تلاش را در زمان ساختن این وب سایت جدید به اشتراک گذاشتند. بعد با باز کردن شامپاین فعالیت شروع به آزاد و سرگرم شدن زمان شد. ما از بازی پازل گذشتیم، نقاشی خوش شانسی و آزاد آواز. خنده‌ی بی‌پایان در بازی پازل، سورپرایز در نقاشی خوش شانس و زیر شرایط موسیقی، مدیر محصولات سخت ما آقای تانگ همچنین یک آهنگ سنتی و کلاسیکی که توسط آقای اندی ملحق شده است آواز داد. با این فرصت، سپاسگزاری از تلاش تمام کارمندان هایسیل در حال ساختن وبسایت جدید، سپاسگزاری از پشتیبانی تکنیکی شریک اینترنت ما، همچنین از تمام مشتریان که به ما پیشنهاد ارزشمند و برخورد ارزشمند دادند، زمانی که در این فرایند و بعد از عملیات وبسایت جدید به ما دادند.
وبسایت SEO 4.0 ترمینال نیست، فقط نشان جدید از ده سال آینده ما است.  هایسیل همیشه محصولات بهتر و نخستین، خدمات اطلاعات بهتر و مناسب را فراهم می کند. تمرکز کن روی تولید نوار، گسترش "تولید شده توی چین".

بلوگ ارتباط