پروژه توسعه صنعت نوار BOPP


در دهه آینده، تولید نوار BOPP باید تحقیقات و توسعه نوار محیط محیط و تولید ارزش بالا را بالا ببرند، که این است: چالش و فرصت برای شرکتهای تولید، و هر کس لحظه درست را بگیرد، برنده خواهد شد.
به اندازه‌ای، تولید نوار بستگی به تهیه فیلم نوار است. قیمت فیلم BOPP در سال های اخیر به صورت قیمت نفت افزایش یافت، و تهیه فیلم BOPP کم و حتی از بازار نیست، که به طور جدی از تولید نوارهای اضطراری را متوقف می کند. پس ما این را می‌بینیم:

 

I. یک زنجیر تهیه عمودی از ماده‌های طبیعی برای مطمئن کردن تهیه فیلم نوار چوب‌بوپ

محصولات بالای تولید نوار BOPP فیلم نوار BOPP است، و فیلم که در تولید نوار استفاده می‌شود، به طور کلی از خارجی خریده می‌شود، که باعث می‌شود تغییر قیمت، افزایش هزینه‌های میانگین و هزینه‌های زیادی تولید می‌شود، به طور جدی تولید تولید پی پی بسیار محدود می‌کند. بنابراین، در توسعه آینده، ما نباید تنها توسعه نوار BOPP را مطمئن کنیم، بلکه بعضی از ارتباطات بین‌المللی و هزینه‌های موثرتی را از بین ببریم تا به طور موثرت تولید دائمی نوار را تغییر دهیم، هزینه تولید نوار را کاهش دهیم، رقابت بازار نوار را بهبود دهیم و سودهای اق

II. انتظار بازار نوار BOPP

نوار در جهان وسیع استفاده می‌شود. اگرچه تولید کل نوار گسترش می‌دهد، پتانسیل بازار آن بسیار بزرگ است. می‌تواند گفته شود که نوار BOPP اساسا برای محصولات بسته شده در کارتون، دستگاه‌های دفتر برای شرکت‌ها و سازمان عمومی و نیازهای خانواده روزانه استفاده می‌شود. با گذشت زمان، بازار فروش نوار BOPP حامله با فرصت های تجاری بزرگ است که بیشتر به آن تسبیح داده می شود.

بلوگ ارتباط