روش شناسایی کیفیت نوار بسته


1. بوی

اگر بوی قوی و سوراخ است، نگه داشتن این نوار بسته بسیار فقیره. مخصوصا، در محیط دما پایین، چسبیدن چسبیدن در اصل روی کارتون شکسته می شود. وقتی بوی قوی تر است، احساس اولیه دستگیری هنوز بسیار پیچیده است. اما به زودی سطح گل خشک می شود و اموال گل آن از دست می شود. در آن زمان، شکسته‌های روی سطح نوار پیچیده‌ای خواهد بود که به دلیل چرخش نابرابر است.

2. روشنی

معمولا رنگ نوار پايين تاريک تر ميشه این نوار بسته کردن با قدرت فقیر آسان است که شکسته شود.

3. سختی

در طول فرایند از محصولات نیمه کامل تا محصولات کامل، نوار بسته‌های پاکیزه‌ای از طریق دستگاه جداً گرفته می‌شود. یک تنش قطعی وجود دارد، و اگر تنش بالا باشد نوار محکم گرد می شود، و نوار باید به طبق روش پاکیزه گرد شود. هیچ شکستی در این نوار وجود ندارد، و چسبیدن و هوا کمتر ترکیب شده اند، که می تواند مدت نگه داشتن نوار را طولانی دهد و نیروی متصل کننده نوار را بزرگ کند. علاوه بر این، بخاطر ناپاکیزه‌های نوار پایین، چسباندن نابرابر است. بعد از اينکه محصول تموم شد مشکلي نيست اما وقتي زمان ادامه ميده، سريع شکسته ميشه. نوار بسته‌بندی با شکسته‌های داخل یک نمایش عادی است. پس وقتی از دو نوار انتخاب کنیم بهترین راه اینه که وزن رو حس کنیم.

4. لوله کاغذ

نوار سنگ کاغذ عموماً برای اشتباه کردن مصرف استفاده می‌شود. تولید نوار بسته بندی از خارجی است، بنابراین الماس داخلی لوله کاغذی نوار بسته 7.6cm است. اما تولید کنندگان نوار پایین زیادی روی تاب کاغذ کار زیادی انجام داده اند. و به خاطر بسیاری از مصرف کنندگان نتیجه داده می شود. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که چوب کاغذ بیشتر است، چوب بیرون بیشتر است، و چوب بیشتر چوب می‌گردد. این نوع شناخت ناشناخته است.

5. رنگ

عمومی، اگر نوار شفافیت سفید تر باشد، بی‌پاکیزه کمتر خواهد بود. این می‌تواند مطمئن شود که تعلق عادی نوار بسته‌بندی است. لوله کاغذی از نوار کمتر از ۱۰۰ متر می تواند به خاطر شفاعت خاص آن ببیند. وقتی نوار مهر را انتخاب می‌کنید، می‌توانید ببینید آیا نقطه‌های سفید غیرعادی روی سطح نوار وجود دارد. کسانی که با دست نمی‌توانند از دست بردارند نشانه‌ای از ناپاک‌ها یا لخته است و این محصول عموماً بوی‌آور است.

6. احساس عميق فيلم دست

فیلم نوار بسته بندی که احساس سختی دارد معمولاً کمتر است. و به دلیل فیلم عمیق، طول واقعی کاهش می‌شود. فیلمی که برای نوار بسته‌ای استفاده می‌شود نرم است و هنگامی که دستش به دست کشیده می‌شود طولانی خوبی دارد.

بلوگ ارتباط