COVID-19 بازسازی


به دلیل COVID، بیشتر شرکتها و کارخانه های چین برای امنیت مردم بسته شده اند. تا الان، بسیاری از شرکتها و کارخانه‌ها هنوز بسته‌اند. این اول در چین اتفاق افتاد، ولی بعدا در ایتالیا و کشورهای دیگر.
ولی ما، هایسیل، تولید کننده نوار بسته بندی BOPP، در ۱۷ فوریه تولید را با اندازه‌های پزشکی مناسب و محافظت قوی برای کارمندان شروع کردیم. از طریق این شرکت، ما می توانیم تمام مشتریان را با خدمات سریع‌تر تحویل دهیم و نگرانی آنها را از سهام کاهش دهیم.
۲۰۰۲ یعنی شروع جدید در ۱۰ سال آینده. در پایان ۲۰۱۹، مردم کل دنیا گذشته ۲۰۱۹ را جشن می‌گیرند و به رسیدن ۲۰۰۲ خوش آمدید. ما اميد، هدف و انتظار براي 2020 داريم. با این حال، با بیماری COVID، ما غمگین، امید و شجاعت داریم. غمگین مردگان، امید رنج و شجاعت جنگجویان پیشین.
این سال اخبار غیر منتظر بود، اول در چین، سپس در کشورهای دیگر. COVID نه تنها به رسیدن اقتصادی، مثل رستوران، هتل، سینما، فروشگاه‌های کوچک و شرکت‌هایی رهبری کرد، بلکه به بسیاری از مرگ‌ها رهبری کرد.

پيشنهاد براي جلوگيري و محافظت از خودت از ويروس:

دستات رو اغلب بشوري

معمولاً و کاملاً دستهاتون رو با دستهايي که بنظر الکل هستن تميز کنيد يا با صابون و آب بشوريد

چرا؟دستهاتون رو با صابون و آب تميز مي کنيد يا با استفاده از دستهاتون روي الکل ويروس هايي که ممکنه روي دستهاتون باشند ميکشه

حفظ فاصله اجتماعی

حداقل 1 متر (3 متر) فاصله بین خودت و هر کس که تخت یا خفه می‌کند نگه دارید.

چرا؟هنگامی که کسی تفنگ می‌کند یا خفه می‌کند، پارچه‌های مایع کوچک را از دماغشان یا دهانشان می‌پردازد که ممکن است ویروس باشد. اگر شما خیلی نزدیک هستید، می توانید در غرق‌ها نفس بکشید، شامل ویروس COVID-19 اگر شخص غرق می‌کند بیماری را دارد.

از چشم، دماغ و دهن دست بردار

چرا؟دستها به سطح‌های زیادی دست می‌زنند و می‌توانند ویروس‌ها را بردارند. وقتی آلوده شد،دستها می توانند ویروس را به چشمان، دماغ یا دهان شما انتقال دهند. از اونجا ويروس ميتونه وارد بدنت بشه و تو رو مريض کنه
نگرانی COVID اول در چین بود، ولی به زودی به دنیا تبدیل شد و همه در دنیا درگیر شد. اميدواريم با تلاش براي شکستن اين ويروس مردم به زودي به زندگي عادي خودشون برگردن
xاز طرف هيسيل، ما اهميت خالص خودمون رو به شما فرستاديم، دوستات، تيم هاتون و خانواده هاتون.  لطفا مواظب باشيد

بلوگ ارتباط