یک محدوده گسترده از نوار


نوار متصل بر روی کاغذ، لباس و فیلم بنیاد دارد، و سپس نوار متصل شده یا نوار متصل شده از کاغذ، لباس یا نوار متصل کننده از فیلم بر روی چوب متصل شده است. طبق ویژه‌های متصل، می‌تواند به سه قسمت تقسیم شود: نوار متصل‌کننده‌ی حل‌کننده، نوار متصل‌کننده‌ی emulsion، نوار متصل‌کننده‌ی داغ، نوار متصل‌کننده‌ی کلانتر و نوار متصل‌کننده‌ای واکنش شود. این کاغذ (membrane) از ماده‌های بنیادی، کاغذ بسته و تنهایی ساخته می‌شود.

نوار مهر کردن BOPP

نوار مهر کردن از BOPP به عنوان ماده بنیادی استفاده می‌کند و با یک دستگاه حساس فشار روی یک یا هر دو طرف پوشانده می‌شود. بوپ (BOPP) یک فیلم پلیپروپلین دو طرفه‌ای است که می‌تواند چاپ شود، بیشتر به عنوان ماده پایه نوار مہر‌بندی.

نوار اسکاچ

نوار مهر شفاعتی بر روی فیلم پلیپروپلینی که با یک لایه احساسات فشار در یک طرف از مواد بنیادی متصل شده است. معمولاً به نوار شفاف و سفید و نوار بیج تقسیم می شود.

نوار کاغذ کرافت

خيلي پيش، مردم واقعا از پوست گوساله ساختن. ولی بعدا، به خاطر قیمت بالا و درک ساختمان شیمیایی در توسعه انسان، مردم از چوب‌ها برای ساختن استفاده کردند، و بعد از درمان شیمیایی ویژه، کاغذ با شکل ماده‌های کاوید ساخته شد.

نوار ماسک کردن

نوار آمریکایی همچنین به عنوان نوار آمریکایی و نوار آمریکایی شناخته می شود. قدرت اضطراری عملکرد اصلی آن است چون اجازه می دهد بدون چسبیدن باقی مانده دوباره استفاده کند. به وسیله وسیع در هدف‌های زینت‌آرایشگری اثر ماسک‌سازی استفاده می‌شود.

نوار داکت

نوار اضطراری بر بنیاد کلاه یک نوار اضطراری است که بر اساس ترمپیوت گرمالی از fiber گاز است و با چسبیدن پلیتیلن بیسکوس بالا روی یک یا هر دو طرف متصل شده است. مقاومت خشکی قوی دارد، مقاومت تنگین، قابل تحریک آب، مقاومت قابل توجه و مقاومت به افزایش دما بالا دارد.

نوار چاپ شده

نوار چاپ، همچنین به عنوان نوار چاپ شناخته می‌شود، در نوار مہر برند با نام برند LOGO یا برند روی نوار، این نوار اغلب تنظیم می‌شود! استفاده از نوار چاپ می تواند تصویر برند را بهتر کند.و نقش توسعه برند را بازی کنید.

نوار متصل دما بالا

نوار بسته‌ای از دما بالا، یعنی نوار بسته‌ای که در محیط کار کردن دما بالا استفاده می‌شود.معمولاً در صنعت الکترونیکی استفاده می‌شود، مقاومت دما معمولاً بین ۲۰۰ درجه و ۲۶۰ درجه است. اغلب در نقاشی اسپری استفاده می‌شود، پرداخت نقاشی پوستی، نقاشی و سایه‌ها، در فرایند بخش‌های الکترونیکی، نقاشی سیرک چاپ می‌شود و سایه‌های درمان دما بالا می‌شود. بین آنها نوار بالا دما سبز، نوار کاغذ بالا دما، دوبرابر دما بالا و همچنین.

بلوگ ارتباط