شخصیت نوار صنعتی


نوار اضطراب کاغذ کرافت: این برای پیوند کلروپرین، EPT و دیگر لاسه‌های آلوکانی با مواد فلز و پلاستیک مناسب است; هماهنگی ویژه برای گاز استفاده شده در VR-5311 عالی دارد. VR-5321 تعقيب اوليه عالي داره
نوار اضطراب دو طرف: برای پیوند کلروپرین، EPT و دیگر لوکانیز با مواد فلز و پلاستیک مناسب است; نیروی تغییر ویژه‌ای که برای گاز استفاده می‌شود، نیروی آگلوتین عالی دارد. این تعلق اولیه فوق العاده است.
نوار ماسک کردن برای صفحه مدیریت چاپ شده: دارای اموال مایکروزی بازسازی و چسباندن آسان است. متصل ویژه استفاده می‌شود، بنابراین می‌تواند به سختی روی تخت سیرک چاپ شود بدون چشمگیری و تغییر در طول عملیات. بعد از اینکه با گرمایشگر پیوند شود، می‌تواند پیوند بهتر را بازی کند. مقاومت خوبی برای سرنگ‌کننده و مقاومت آلودگی دارد که می‌تواند جلوگیری از نابودی مایع سرنگ‌کننده باشد. می‌تواند در شرایط سخت استفاده شود، می‌تواند در شرایط استفاده از آن استفاده شود، و هیچ مانع‌کننده‌ای باقی نمی‌ماند. تغییر نیروی پیچیده بعد از پیچیدن کوچک است و عملیات استریپینگ آسان و ساده است.


یادداشتهای استفاده از نوار صنعتی1. نوار در انبار برای پرهیزگاری از خورشید و باران ذخیره می‌شود. ممنوع است با حل‌کننده‌ی اورجینیک روغن بنیاد اسید تماس بگیرد و آن را پاک و خشک نگه دارد. دما اتاق بین - 15 °C و 40 °C از دستگاه کشف شده دور است.
2. نوار به صورت چرخش گردانده می شود و به صورت چرخش گردانده نمی شود. اگر برای مدت طولانی ذخیره می شود، یک بار در چهارخش گردانده می شود.
3. هرگز مار کمربند را ساخته نشوید و هرگز بیهوده را نگه دارید، چرخش عمودی flexible است و تنش باید متوسط باشد.
1. در مورد آسیب اولیه نوار در زمان استفاده، کلاس در زمان پیدا می‌شود و تعمیر می‌شود تا از نتایج مختلف دور شود.

بلوگ ارتباط