کاربرد نوار صنعتی


نوار صنعتی می‌تواند چاپ مجله‌ها را بهترین سازی کند، محصولات ناتوانی را بگیرد، و گاهی به ساختن قهوه کمک کند. این یک کمک‌کننده خوب بی‌نیاز در تولید بسیاری از محصولات صنعتی است.
عملکرد و توانایی نوار
ما نوار صنعتی را برای بسیاری از زمینه ها و محیط کاربرد فراهم می کنیم. بیشتر هوشمند‌هایی از نوار بیشتری از کاربرد استفاده می‌کنند. نوار هر روز به اندازه کافیه که کل استرالیا رو پوشش بده ما شما را به شش کاربرد کلاسیک نوار صنعتی معرفی می کنیم.
در مورد صنعت الکترونیکی، ما می توانیم مطمئناً بگوییم - این صنعت ما را از نوار غیرقابل جدا نگه می دارد، برای مثال، در هوشمند هایمان. در یک تحقیقات آلمانی ۲۰۱۵، ۱۷ درصد پاسخ‌دهندگان بیشتر از ۳۱ کاربرد در تلفن‌هایشان نصب کردند. چیزی که نمی دانند اینه که حدود 45 نوار دیسا در هوشمند هایشان استفاده می شود.
هنگامی که کاربر پرده را بی توجه، درست زیر پرده، هر نوار مخصوص صنعتی عملیات خود را انجام می دهد: نوار هر لایه پرده را با هم درست می کند (برای کاربر سخت است پیدا کند چون نوار بسیار پاک و شفاف است). آنها نور داخلی را bloک می کنند و به سمت راست هدایت می کنند. آنها به پردازگار کمک می‌کنند تا گرما را از هم جدا کند و از سوختن دوری کند. اگر تلفن موبایل با آن نصب شود، ۳۱ کاربرد و ۴۵ نوار از نوار با هم به زمین می افتند، می توانند تاثیر را بافشر کنند. نوار کاملا غیر مشاهده و غیر مشاهده می‌تواند در هر طراحی استفاده شود. همچنین نوار در تلویزیون LED، کامپیوتر یادداشت و دوربین دیجیتال و سیستم پیوند و ارتباطی اتومبیل را هم بازی می‌کند.
شرکتان در راه حل‌های ارتباط برای صنعت الکترونیکی مصرف کننده
ما راه حل نوار برای هوشمند‌هایی، تبلیغ‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، نمایش‌های OLEDs و LCD‌ها، پوشیده‌ها و دستگاه‌های باهوش و بخش‌هایشان و دسترسی‌هایشان را پیشنهاد می‌کنیم.
صنعت خودموبایل
راه حل نوار متصل برای بخش های خارجی ماشین
بسیاری از بخش‌ها، شامل ترم‌ها و پروفایل‌ها، با نوار TESA برای بدن تعمیر می‌شوند، و تا زمانی که ماشین قطع شود جدا نشوند.
800000 کیلومتر مربع - منطقه بین استرالیا و برزیل. این تقریباً همانند منطقه کامل نوار که توسط صنعت ماشین استفاده می‌شود برای تعمیر دو تا پنج کیلومتر کابل در هر ماشین جدید هر روز است.
در هر ماشین جدید به اندازه ۵۰ نوار استفاده می‌شود. بعضی نوارها برای جمع کردن قطعات استفاده می‌شوند، بعضی از آنها برای حفاظت در طول فرایند نقاشی استفاده می‌شوند و فوراً بعد از آنکه ماشین جدید از خط تولید بیرون آمد، بعضی ها باید برای سال‌های زیادی ساکت کار کنند. آنها دروازه‌ها را در فرایند تولید می‌کنند، دروازه‌ها و دروازه‌ها را درست می‌کنند، و فاصله بین آنها و بدن را به خاطر گسترش گرمایی و کنترل مختلف می‌سازند. آنها چرخش و صدا را کاهش می‌کنند، مثل نوار صندلی و دستگاه. در مقایسه با استفاده از چوب‌ها و چوب‌ها، وزن یک عروسک سر تکون می‌دهد، اگرچه هنوز آنها را اندازه‌گیری نکرده‌ایم.
نوشتن و چاپ کاغذ
چاپگرها، مالک کاغذ و کارتونها از نوار اشک استفاده می کنند تا پلاک‌ها را روی چاپگرها یا روی خطوط تولید کنند.
گاهی اوقات نوار صنعتی باید همچنین همه اشکال را پوشش دهد - دقیقاً وضعیت پلاک در فرایند چاپ offset. این بخاطر این است که هر بخش تخت مسئول چاپ تصاویر متفاوتی است، بنابراین لازم است که هر تخت را روی رل چاپ نصب کنید. کارخانه چاپ می‌تواند کیفیت چاپ را با انتخاب نوار برای نصب کردن پلاک تنظیم کند.

بلوگ ارتباط