چی نیست نوار جور صدا؟ مشخصات چيه؟


ميتونه نوار متصلساکت باش؟ دوستان که محصولات بسته بندی را چسبیده اند، این احساس را در حال بسته کردن، همیشه می شنویم چسبیدن یک نوع محصولات نوار بسته، که خیلی بلند است. در چنین محیط کاری برای مدت طولانی مردم آسان هستند که غمگین باشند. تولید هیچ سری محصولات نوار متصلی صدا را نجات داده است که عمیقاً از آلودگی صدا دردناک می شوند.
هدف اصلی این ویژه هیچ نوار متصل صدا نیست. نوار بسته‌ی صوتی کم می‌تواند یک محیط کار راحت‌تر برای شما ایجاد کند و شما از interference صوتی آزاد خواهید شد و به طور موثرت موثرت کار را بهتر می‌کند. نوار متفاوتی از نوار اضطراری مخصوصا برای کاربردهای مناسب هستند که جایی ساکت لازم است.

ویژه‌های هیچ صدایی نوار متصل: ضعیف قوی، مقاومت تند قوی، مقاومت هوا قوی، صدای کم، چاپ قابل است.

پارامترها از نوار متصل صدا نیستند: نیروی ابتدایی متصل: ≥  ۱۲ #; نیروی چشمگیری ≥  ۶;
(H): ≥  ۲۴; تنسیل ≥  120;
تعریف نوار متصل ساکت: محصول کامل: 36mm, 45mm, 48mm, 50mm, 60mm, 72mm در طول. طول می‌تواند به طور تصادفی انتخاب شود. خستگی می‌تواند 35میک ~ 90میک باشد. از چوب خستگی مختلف در مسیر فیلم استفاده کنید تا نیازهای مشتری را ببینید.
هیچ نوع صدایی از محصولات نوار چسبیده‌ای بسیار انسانی نیست. مشخص‌ها، طول و گسترده‌های محصولات می‌توانند نیازهای مشتریان را ببینند، و ما تلاش می‌کنیم برای تولید محصولات نوار پیوسته‌ای که بیشتر به رضایت مشتریان می‌آیند.

بلوگ ارتباط